ولادت حضرت علی(ع)

ولادت حضرت علی(ع)

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

ولادت حضرت علی(ع)

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت20:26---26 ارديبهشت 1393
یا علی جان مقتدای من تویی ..
پاسخ:بله همین طوره


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت0:14---23 ارديبهشت 1393
سلام آقا امیر محمد گل ، میلاد امام علی (ع) و روز پدر رو به شما و فاطیمای عزیزو خانواده محترمتون تبریک می گم


پاسخ:ممنون منم ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم شما الهه خانوم خیلی لطف دارید.


m
ساعت18:49---22 ارديبهشت 1393
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است



میلاد امام علی(ع) مبارک باد


پاسخ:سلام آبجی مهناز ممنون از حضورتون واقعا زیبا بود


مهران
ساعت15:01---22 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگت خیلی خوبه موفق باشی
پاسخ:با دعای شما من به موفقیت می رسم


مامان گلی
ساعت14:06---22 ارديبهشت 1393
سلام بر کربلایی محمد عزیزم.ایشالله قسمتت بشه دوباره زیارت ایوان طلای نجف
پاسخ:سلام مامان گلی امیدوارم دوباره با هم به دیدار ایوان نجف برویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 ادامه مطلب